Moajohanssons

Alla inlägg under februari 2011

Av moa - 2 februari 2011 14:34

jag undrar vad som händer ikväll?

jag får se vad jag hittar på.

är ganska trött nu så jag får se om jag kanske bara stannar hemma och myser med mami  .

låter mysigt.

så nu ska jag fixa vidare lite här hemma med allt, fika lite och så så vi hörs senare.

<3


  

Av moa - 2 februari 2011 07:31

allt kommer och går, om man inte håller kvar i det man älskar.

och jag tänker inte släppa dig.

du är min bästavän, syster ocg helt underbar.

så snälla släpp inte mig heller?


nu ska jag dra till skolan, om ett tag.

har bild nu, sen mera lektioner och sista musik!'  

roligt.

men vi hörs när jag kommer hem.

<3


  

Av moa - 1 februari 2011 19:22

Nu tror jag att jag kanske ska ta och plugga till provet!

jag kanske inte har sakt det?

haha, jag har SOprov imorgon.

inte kul.

det ända jag får hoppas på är att jag får åtminstonde G och hoppas på ett VG, Jag har lite svårt för SO.

det kanske är för att jag inte gillar min lärare men vad kan jag göra åt det? inte ett skit.

när jag har pluggat klart ska jag kanske kolla en film? ;).

det låter som en bra idé!

men som ni vet kan ni alltid lämna film tips.

det gillas!

men vi hörs imorgon  


<3

   

(en bild på söt Alfons, Stinas hund!  ).



    


Av moa - 1 februari 2011 15:18

hejhej.

nu var det typ 18minter sen jag kom hem och nu kom lillasyster hem.

ska väl gå och vara lite social med henne och så så hörs vi senare.

så här ser jag ut idag:


  

<3


  

Av moa - 1 februari 2011 07:22

jag hatar när man blir osäker på vad man vill göra.

jag vet inte om jag vill fortsätta eller sluta.

jag vill börja dansa istället.

så nu måste jag tänka efter så får jag se, jag måste typ bestäma mig idag.


men nu ska jag gå och fixa mig till skolan så hörs vi efter skolan!   .


<3



  

Ovido - Quiz & Flashcards