Moajohanssons

Alla inlägg under juni 2010

Av moa - 30 juni 2010 11:28

Inte kan inte följ pappa på jobbet idag för haan fick ett annat jobb så han åker inte förbi hemma :(. Men jag får väl hitta på något annat. Någon som har något förslag? Nu blire göra ingenting pusspuss!<3

Av moa - 30 juni 2010 10:11

Så här. Jag ska plocka upp på mitt rum sen så ska jag KANSKE följa med pappa på jobbet. kuligt tycker jag :P Men nu ska jag äta frukost sen vet jag inte vad som dyker upp på schemat. Ha en härlig dag så ska jag fixa mig nu, pusspuss!<3

Av moa - 17 juni 2010 11:47

Jaoo idag så ska jag städa mitt rum. Inte kul! Men efter det så ska jag kanske vara med Jennifer. Det ska därimot bli kul. Jag vaknade nyss och satte mig vid datan. ´Ska väl gå och ta och äta lite nu så puss på er!<33



Av moa - 16 juni 2010 11:07

Jag har inte bloggat för jag har inte kommit in på min blogg tyvär. Men nu funkar det som ni ser. Men Becca ska duscha strax sen ska vi göra oss klar och dra in till stan för Becca ska på arbetsförmedlingen. Sen vet jag inte vad som händer. Ska kanske kika lite på stan, jag vet inte. Becca får bestämma  . (Finns på telefon). Kanske hitta på något ikväll? vem vet vad som händer, inte jag iallafall . Puss på er!<3


Av moa - 8 juni 2010 09:20

Nu var dét ett tag sen jag skrev. Men det har varit väldigt mycket med allt. Syrran tog studenten i fredags så vi har haft mycket att göra inför det. Jag måste bara säga att jag är jätte stolt över Rebecca att hon har tagit studenten och nu har hon fått jobb :) Rebecca jag älskar dig och hoppas att det kommer gå bra för dig nu i framtiden! Igår så jobbade vi på skolan med ett projekt som heter UHU. Det är ungdomars hälsa och utveckling. Det är ett bra projekt och jag hoppas att det kommer funka. Så nu sitter jag i datasalen med Mathilda Öhlund och vi vätar på Irene :). Men idag fortsätter vi att jobba med projektet . Vi ska ha en utställning på våra förslag på grejor man kan förbättra. Jag, Mathilda Ö, Matilda S, Christel och Linnea har valt att jobba med klassrumen. Vi tycker att klassrumen är tråkiga och behöver mer hemtrevligheter. Vi gick på Sedins igår och hämtade prover på färger och gardiner. Det skulle vara kul om förslaget gick igenom. Men det kommer massa politiker och kollar på våran utställningen idag. Det kommer bli ganska kul skulle jag tro. Men nu ska vi spela jag och Mathilda Ö . puss! <3

Ovido - Quiz & Flashcards