Moajohanssons

Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Sökersökersöker!

Av moa - 22 mars 2011 19:53

asso, jag vill ha ett promenadband eller vad det heter nu!

så nu håller jag på att söker efter ett.

och förlåt för att jag inte har några bilder just nu.

har tappat bort kabel till mobilen, ska fixa en ny och kamran e slut på batteri.

men jag ska fixa allt.

men som sakt, jag har mycket jus nu så det blir låg uppdatering.

men imorgon så slutar jag kl.11.30

såååååå grymt härligt kan jag lova!  

skönt med en kort dag.


ikväll ee det desperate housewives eller hur det stavas.

helt undebart pogram!

älskar det.

så nu ska jag sätta mig och kolla på tv och vänta på det.

säger godnatt nu.

GODNATT<3


 

<3


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moa - 28 mars 2011 22:07


ÄNTLIGEN! nu har jag äntligen bytt blogg! den nya heter http://moajohanssonsss.blogg.se ! hoppas ni fortsätter att läsa där :D   ni ser också den nya headern där!    http://moajohanssonsss.blogg.se http://moajohanssonsss.blogg.se ht...

Av moa - 28 mars 2011 18:49


nu har jag en ny header på G. en till sak också ;)      hmmm? ;P       ...

Av moa - 28 mars 2011 15:27


nu har jag kommit hem från skolan. varit en ganska tråkig dag idag, inte hänt någe. nu sitter jag här hemma med datorn och ska väl hitta på nåt. kanske baka?      jag, Mathilda och Ida har iaf betämt film vi ska redovisa på svenskan. vi v...

Av moa - 27 mars 2011 21:35

vet ni? nu ska jag bara säga en sak. det är jobbigt att gilla fel personer. man vet inte vad man ska göra, något förslag? dom kan vara helt underbara, men man vet inte vad man ska göra.. jag vet värkligen inte, snälla ge mej förslag. men ...

Av moa - 27 mars 2011 14:35

nu håller jag och bästa Stina på att fixar oss. vi ska väl på byn en sväng sen ta bussen till stan och käka sen gå på bio. vi ska se ''big momma sådan far sådan son'' tror jag den heter. mysmys! <3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards