Moajohanssons

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av moa - 11 mars 2011 12:30

jag ska ta och packa ihop mina grejor nu och om ett tag så åker vi.

så ni får ha en underbar helg och hoppas att det här underbara värdret håller i sig hela helgen.

kram på er alla!

puss.

<3


  

Av moa - 11 mars 2011 11:19

nu har jag fixat klart, (nästan...).

haha.

men snart ska lillasyster till briggen och jag ska väl sitta framför tv:en.

tror jag iaf.

så skriver lite senare   .


  

Av moa - 11 mars 2011 07:52

i eftermiddag så åker jag/vi till åkersjön igen.

kommer såklart bli en mysig helg (som alltid).

men iaf så har jag ju vaknat nu som ni märker, jag bloggar ju haha  .

men ska väl ta och äta lite frukost sen städa lite på mitt rum och så.

fixa lite andra saker också.


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards