Moajohanssons

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av moa - 24 mars 2011 22:00

idag har jag varit med Stina.

vi jobbade på briggen i eftermiddags och i kväll.

nu ikväll så bakade vi också scones eller hur det stavas och bjöd alla som var där på!

hur gott som helst.

va länge sen jag åt det så jag och stina kanske ska göra det till frukost eller nått i helgen.

men nu ska jag sova och förlåt men jag har inet hunnit lägga in bilderna på datorn än.

<3


 

som ni har sätt, min nya header tills jag skaffat en ny! ;)


GODNATT.


 

Av moa - 24 mars 2011 07:25

nu har jag hittat min mobil kabel!

överlycklig värkligen.

så när jag kommer hem efter skolan idag så slänger jag upp lite bilder sen i söndags!  

kram på er.


   

bilder sen igår.


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards