Moajohanssons

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av moa - 4 mars 2011 20:00

jahapp, nu sitter jag nog i husvagnen med Rebecca (storasyster), Glenn (storasysters kille) och Maja (lillasyster). Jag vet inte om mamma och pappa har kommit upp än.


men nu  ska vi fortsätta göra det vi gör, kanske kolla på lets dance? 

vi hörs i nästa inlägg! <3


  

gulliga Jennifer.

(fotograf - Karolina Haraldsson.)


  

Av moa - 4 mars 2011 07:45

yeeees!

idag är sista dagen innan sportlovet.

hur härligt som helst.

jag tror jag bara går hem efter skolan idag, fast jag brukar ju kunna ändra mig, haha   .

men jag ska packa till veckan, blir i husvagnen hela veckan, kommer kanske hem en sväng på torsdag eftermiddag till fredag eftermiddag men vi får se.

så nu sticker jag till skolan, blir nog en ganska slapp dag, härlig!

ha en bra dag så hörs vi sen.

<3


  

Av moa - 4 mars 2011 07:44

såå, nu blir det ut i snön igen!

älskar vinter.

ha en bra dag alla fina.

<3

   

bild på campingen.


  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards