Moajohanssons

Alla inlägg under september 2010

Av moa - 25 september 2010 09:00

igår eftermiddag/kväll kom jag fram till myrviken där Rebeccas kille Glenn bor.

Jag ska sova här tills imorgon då.

det kommer nog bli mysigt!

men nu ska jag typ äta frukost så.

  puss  

Av moa - 22 september 2010 15:38

idag har jag varit på skolan.

nu ska jag göra läxor.

Trist men ett måste!

 

imorgon så ska jag från kl.14.00 jobba med UHU.

ett skol projekt som elevrådet är inblandat i.

ska väl bli kul men vi får se.

ikväll vet jag inte vad som händer men ska väl ta det lugnt!

puss

  

 

  

 

Av moa - 19 september 2010 11:00

godmorgon!

nu har jag vaknat och ska väl inte göra så mycket idag.

får se vad som händer.

puss

  

Av moa - 18 september 2010 18:00

nu är jag nog på kräftskiva och ska väl snart äta!

ha det bra.

puss

  

Av moa - 18 september 2010 16:00

just nu händer ingenting hemma hos mig.

senare blir det kräftskiva med massa familjer och jag får träffa emelie och jennifer för dom ska dit med sina föräldrar, skit kul!

ställer in ett inlägg tills senare kanske ett tills kväll får se :)

puss

  

 

Av moa - 17 september 2010 14:30

nu har jag slutat! 

blir kanske kompisar får se.

ha det bra.

puss

  

 

 

 

 

 

 

 

(tidsinställt inlägg!)

Av moa - 17 september 2010 07:45

godmorgon folket!

nu sticker jag till skolan.

puss

<3

 


Av moa - 16 september 2010 22:00

nu går jag och slaggar!

 sov gott folket!

puss

  

Ovido - Quiz & Flashcards