Moajohanssons

Alla inlägg under februari 2010

Av moa - 26 februari 2010 07:52

Goodmorning!

Nu ska jag iväg till skolan! Men asso skit vad veckorna går fort! Men den här veckan har ju gått extra fort för vi hade lite special i veckn. Men jag längtar grymt mycket till onsdag nästa vecka<3


PUSS!(L)

Av moa - 25 februari 2010 16:09

Tjooo!

Nu har jag kommit hem från skolan och ska snart gå till IOGT för att titta min lillasyster som ska ha dansuppvisning;P Ska bli ganska kul att få se. Men nu sitter jag och tittar på MADE på tv:) Men nu ska jag göra mig i ordning för jag har fotboll efter dansuppvisningen. Men ha en fortsatt bra torsdags eftermiddag:D


PUSS!(L)


Av moa - 24 februari 2010 14:24

Hello!

Nu har jag precis kommit hem från storsjöbadet. Är helt slut så nu sitter jag i soffan ocg tittar på tv och skriver här;P Såjag tittar på MTV på ''made''. Men det var ganska kul på badet men dom borde ha lit mera aktiviteter! Men det var kul:)  Ska väl snart gå och göra lite fika för jag är jätte hungrig! Men puss puss ha de bra!<3


  

Av moa - 24 februari 2010 08:22

Heej!

Fan vad jobbigt det är med den här jävla kylan! Jag skulle åka slalom på frilufsdagen idag men så blir det ju inte nu:( Det är ju för kallt. Men vi ska på storsjöbadet istället, Det blir väl kul det med. Men jag såg ju fram emot slalomen , men iallafall imorse så ringde pappa och väkte mig och det var skit   jobbigt att prata i telefon då men men. Men nu ska jag göra mig klar för nu kommer nog Emelie, Lina och Erica så vi ska gå mot badet. Men ni får ha en bra dag puss

:(

Av moa - 23 februari 2010 19:30

GODNATT!

Ska sova snart, elr om några timmar, haha;P


PUSS!(L)

Av moa - 23 februari 2010 14:28

HEJ;P

Jag är med i en tävling där man kan vinna Fokis outfit från www.kii.se/ ;P

Vill värkligen ha dom här kläderna för dom är grym snygga! Skulle behöva lite nya kläder:) Hoppas bara att Foki tycker att jag ska vinna dom. PUSS! älskar dig Foki!  

Av moa - 23 februari 2010 10:44

Godmorgon!

Nu har jag vaknat upp och sitter vid datan och tv:en. Vi  har hemstudier idag så jag ee typ ledig idag för jag har gjort klart alla mina uppgifter:). Men jag är jätte förskyld så får se om jag ska vara med någon elr om jag bara ska vara hemma:P  Kanske baka elr något. Så  nu ska jag väl gå och göra varm choklad samt någon macka<3 Så jag skriver väl senare.


PUSS!(L)

NO!

Av moa - 22 februari 2010 08:51

Nu sitter jag på skolan och har NO! Det är ganska tråkigt men datasalen ee ju iallafall kul:D Men våran lärare går igenom någonting på datan. Men jag och christel jobbar med däggdjur. Så vi har skrivit ut lite bilder. hej då!

Ovido - Quiz & Flashcards