Moajohanssons

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av moa - 20 februari 2010 17:55

Heello!

Nu sitter jag här vid datan och är ganska tröt. Men vi ska väl snart ut och träffa Tobias och Johanna tror jag. Dom bor ju på hotel Clarion i helgen för att deras lägenhetshus bran igår. Men vi ska väl försöka hitta på någnting att göra ikväll. Fast det MÅSTE vara GRATIS! Har inga pengae:'(  Men nu ska jag titta runt lite på datan så jag skriver väl mera imorgon. Om ni har något tips på något kul man kan hitta på en lördag kväll som är GRATIS så kan ni väl höra av er på sms elr så?<3 Ha det bra och sov så gott!


PUSS!<3

Av moa - 20 februari 2010 09:19

Godmorgon:D

Imorse så vaknade jag upp hos min älskade syster och Fredrik. Vi var ju som sagt på bodaborg igår kväll fast vi var typ bara där i en timma och 45min. Det var inte så kul som vi trode det skulle vara. Men Johanna och Tobias skulle ju igentligen följa med men så vart de ju inte för dom var tvungwn att gå på något möte om branden.. Det var ju inte så kul men vi ska väl försöka hitta på något roligt i dag som kanske inte kostar så mycket.. Jag har typ inga pengar kvar. Men nu ska jag spela på datan så ha en trevlig morgon så ses vi sen<3


PUSS!<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards