Moajohanssons

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av moa - 12 februari 2010 17:20

BECCKiS, klicka på länken för att komma till min blogg!


Är hemma hos mamma en sväng och hälsar på innan jag och min älskling ska åka vidare tills han faster där vi blir i helgen!

Riktigt mysigt måste jag säga att det är att vara hemma ibland, tror resten av familjen tycker det också.

Har suttit och gjort lite smått med Lillasyster's bloggdesign. Gjorde en snabb header till henne också. Blev ju inte så jätte bra, men det får funka för tillfället.

Ska göra en lite mer avancerad och snyggare header senare när jag har mera tid, kanske kan pilla på det i helgen när jag är hos älskling's faster.

Vi ska ju trotts allt dit och jobba, med andra ord tjäna pengar (Y)

Hon behöver hjälp med att ta bort några träd och så, så det fixar vi åt henne! Har köpt med oss en massa godis också, GILLA!

Lillasyster står just nu och skalar potatis, och jag är hungrig! :)

Justja, jag är snart klar med körkortet också.

Tror ni att Moa kommer tjata om skjuts mycket? :P


Kolla gärna in min blogg, och kommentera om det är något ni undrar över. Eller bara vill säga någonting, jag bits inte! :)

Ha det bra! xoxo BECCKiS!

    

Av moa - 12 februari 2010 12:31

Nu har jag JÄTTE tråkigt, Jag tycker att jag hade kunat gå på skolan idag med det tyckte inte mamma. Hon tyckte att jag skulle stanna hemma. För jag är nte helt frisk men imorgon ska jag antagligen åka på stan med familjen och handla lite nya kläder:D Behöver lite nytt i garderoben nu!;P Men på mådga blir det skola igen, kul men ändån inte. Får ju träffa alla kompisarna då iallafall<3 Ska bli kul, men nu när jag har varit hemma en hel vecka så har jag nog halkat efter en hel del så jag måste ta hem och jobba på måndag antar jag. Men nu ska jag äta lite lunch. Tror att det blir nudlar med någon stark köp mat vi köpte från thai - vagnen igår :). Ska bli gott!


puss.



  

Av moa - 12 februari 2010 07:18

HEJ=D

Nu har jag vaknat . Ska väl snart titta på tv=). Men nu sitter jag här i datan och har precis tittat på kissies blogg och shit vad bloggerskor kan dissa varandra! Men jag tycker att kissie kan räkna med att folk har sina spekulationer och att folk kommer att prata om det men var det inte det hon ville?. Visst hon säger att hon gjorde det för sin egen skul, och visst men jag tror att hon ville att man skulle prata om det. Meeen haha, vill aldrig bli som kissie!!! Men puss & kram så syns vi sen(L)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards