Moajohanssons

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av moa - 13 februari 2010 19:28

Hej.

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag var med mamma och pappa  . Vi hade det ganska kul. Men vi var och tittade på en säng åt Maja eftersom att vi har sålt hennes. Men vi hittade ingen som vi gillade. Men vi var ner på stan en sväng också för att jag och pappa ville köpa en alla    dag present åt mamma  . Men sen fickade vi på domus sen åkte vi upp på lillänge mamma och pappa skulle fixa en grej. Sen åkte vi på ''Ixo House''. Sen åkte vi och handlade och sen åkte vi och hämtade Maja hos hennes kompis Klara. Sen åkte vi och köpte pizza till middag och for hem och åt  . Men när vi hade ätit så Gick jag och maja till mitt rum och spela kort. Sen gick jag och tittade lite på tv sen gick jag och satt mig här. Det var igentligen meningen att vi skulle ut och åka skoter idag men som sakt, vi hade en del att göra. Men om det är lika fint väder imorgon så ska vi ut och åka lite skoter. Men snart börjar Melodifestivalen så jag ska snart gå och mysa med familjen framför tv:en men jag ska göra mig i årdning så puss och kram!  .


  

ÄLSKAR ER MAMMA OCH PAPPA!  


Godnatt & Sov så gott!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards