Moajohanssons

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av moa - 15 februari 2010 16:32

Igår var en ganska bra dag faktiskt! Jag åkte skoter med pappa på dagen sen på kvällen så lagade pappa en UNDERBAR middag som pestog av, Oxfile och Rotfruktgratäng och sallad(L). Var SUPER gott iallafall. Men sen åt vi glass till efterrätt. Sen titta vi på tv ett bra tag sen gick jag och la mig och smsa ;P . Men idag var jag på skolan och vi hade bytt platseri klassrummet så jag vart TOTALT förvirad. Men sen var dagen nog den bästa på hela året. Men nu sitter jag ocg väntar på min älskade mamma så vi kan laga lite mat. Jag skulle inte vara något utan min mamma! Hon hjälper mig när det går svårt. Vi är bästa vänner och kan prata om nästa allt. Jag älskar henne som ingen annan!!! Men nu ska jag plocka lite kyckling så det blir någon mat på bordet idag :D .

Puss!


        

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards