Moajohanssons

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av moa - 11 februari 2010 15:35

Jag är med i en tävlig som FOKI har ordnat!  

Och jag ska skriva här varför jag vill vinna, så nu gör jag det.


Jag vill vinna för att mina kompisar har alltid haft så finna grejor som tex; SMINK. Det har aldrig jag haft Så nu när jag har chansen att vinna sånt så vill jag ta den.<3. Jag har inte så mycket pengar så jag har råd att köpa fint smink. men om jag vinner så vill jag ha,  http://www.loreal-paris.se/make-up/studio-secrets/high-definition-foundation-gold-ivory-023.aspx


Så snälla FOKI jag vill vinna!(L)


PÖSS!

=)

Av moa - 11 februari 2010 11:55

Hej=)

Tittar just nu på tv.Vill inte bara gå hemma så här! Det är dö trist.Men mamma vill att jag ska stana hemma tills jag i stort sätt är helt frisk.Men det kan ju ta skit länge! Men jag ska kanske få gå på skolan imorgon=D. Jag fattar inte att jag längtar tillbaka till skolan!=O Men nu ska jag gå och fortsätta titta på ''top model 7'', gammla pogram jag vet men det går ju inte något på tv den här tiden på dan! Men pöss pöss<3


Syns sen  

!

Av moa - 11 februari 2010 09:13

GODMORGON!<3


Fick inte gå på skolan idag heller för mamma  

Mår ju forfafarande inte bra...

Men nu ee  jag vaken och sitter och hostar och har ont i hela kroppen!

Men nu ska jag väl försöka få i något i min mage nu så,Syns senare  



  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards