Moajohanssons

Alla inlägg under augusti 2010

:))

Av moa - 31 augusti 2010 18:28

Den första veckan på skolan har gått och snart den andra också! men på torsdag så åker jag och paddlar med klassen. det ska bli jätte kul! Jag ska börja packa och så ikväll. Måste börja i tid. Men det är ganska trist att packa. Men imorgon så blir det skola igen sen ska jag åka och handla till paddlingen. JAg och stina har varit med varandra i två veckor nu. I RAD! Men STian betyder så mycket i mitt liv. jag hoppas att hon vet det... Men hon förstår mig som ingen annan någonsin gjort. Jag kan prata om allt med henne. Vi brukar inte bråka men vi brukar små tjaffsa. Men det gör väl alla? Hon ska få en del av mitt hjärta och jag hoppas hon taar emot det. Men stina du vet att jag hatar en kille du gillar. men jag hoppas att du förstår att jag är rädd om dig att jag vill ditt bästa. Jag tror värkligen inte att han är bra för dig. Jag tycker att du ska sattsa på en annan kille som inte sårar. Du vet själv att han gör det mot dig! Varför utsätt dig för det?! Du blir inte samma person med han. Snälla Stina ta in det jag säger till dig och tänk över det. Han har gjort många av min kompisar illa på många olicka sätt. Jag vill värkligen inte att du blir en av dom! <3 älskar dig stina! puss!<3

Av moa - 7 augusti 2010 17:22

Jaha. Dagen har varit en dag som man kan beskriva som mysig. Vi vaknade, åt frukost, slappade, tog och åkte och käkade sen åkte vi och tittade lite och nu har vi kommit hem. Puss på er gurkor och bananer!

 

.LÅTTIPS.

molly sandén : gabriellas sång

 

molly sandén : hallelujah


amanda jenssen : autopilot


amanda jenssen : Greetings from space


<3

Av moa - 7 augusti 2010 10:00

GODMORGON!

.(låttips).

<3

Av moa - 6 augusti 2010 19:05

Och nu blir det strax efterrätt. MUMSIGT! men idag har vi bara slappt och handlat och ja, mest det. men imorgon´så får jag se vad som häder. Ska väl äta en glass och så! men puss på er!

Av moa - 6 augusti 2010 19:00

Godnatt nu ska det bli en god natts sömn.<3 puss på er!<333

Av moa - 6 augusti 2010 18:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av moa - 4 augusti 2010 20:44

imorgon... Sundsvall. Jag ska handla kläder tror jag så had de! <3

Av moa - 4 augusti 2010 13:14

Nu saknar jag alla kompisar och längtar lite hem. men asso jag ska iallafall vara kvar här i rättvik tilss imorgon vet jag sen ska väl jag till sundsvall som det värkar. Hoppas att stina kan komma! sen vet jag inte om jag ska hem. Igår var det stora crusingen och det var roligt och mycket fina bilar. Träffade yvonne, janne, linns mamma och lillasyster. Fan linn att du åkte hem igår (tidigt på dan)! men jag får ringa dig när jag kommer hem så får vi prata om hur det  ska se ut och vad vi ska göra inför lägret. Men nu ska jag gå på marknad. Pusspåer! <33

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards