Moajohanssons

Alla inlägg under oktober 2010

Av moa - 31 oktober 2010 09:52

idag sticker jag till åre en sväng!

hälsa på mosters grav och käka lite lunch.

skriver senare!


puss

  

Av moa - 30 oktober 2010 11:31

idag så ska jag på laserhallen med rebecca,glenn,maja,chrille och micke :)

det ska bli jätte kul.

så nu håller vi på att fixa till oss och letar fram svarta kläder.

snart kommer glenn tillbaka och hämtar oss.


ikväll ska vi gå på resturang eftersom att mormor är här.

då vill vi lyxa till lite extra för hennes skull!


puss

  


Av moa - 29 oktober 2010 18:51

kläder!

idag var det först skola sen åkte jag, mamma och mormor till stan för mormor ville köpa mig en lite sen födelsedagspresent.

jag köpte en tröja, ett parbyxor och ett par örhängen.


örhängen - kappahl - 10kr :)

    

byxor - rut m.fl - 399kr :)


blus - rut m.fl - 259kr :)  



sen så fick jag ju 300kr av kenneth och då köpte jag en sjal.


  

sjal - rut m.fl.- 149kr :)


jag är jätte nöjd med dagens inköp!


puss

  

Av moa - 28 oktober 2010 15:32

shoooo!

jag skulle få min nya dator idag men nejnej.

mamma har inte fått ett brev eller sms!

fan vad jag hatar när man inte får sakerna i tid!

hatar posten.

men iallafall min mormor kom upp idag :)

det är kul!

men imorgon är det fredag och det är första fredagen på länge jag inte vet vad jag ska göra.

min underbara Stina är utomlands så ja får kolla runt lite <3

om ni vill hitta på något kan ni komentera, ringa eller smsa!

men nu ska jag gå och vara lite social men familjen.


  

(stina, bli inte sur! <3)


puss

  


Av moa - 24 oktober 2010 13:25

Här kommer lite bilder från festen i fredags <3


(lite sena på grund av att jag fick inte in dom i datorn).


              


Vi bjuder på bilderna!


komentera!


puss

  

Av moa - 23 oktober 2010 12:05

Ja idag fyller jag tretton!

Så grymt kul.

Men idag så ska jag och stina dra ner på stan och kika lite.

Men det vart iallafall en jätte mysig kväll igår med sju underbara tjejer!

Tack för kvällen och för alla dom fina presenterna.

Bilder sen igår kommer senare idag.


Idag fick jag en jätte mysig morgon!

Jag fick:

En laptop.

Singstar (ABBA).

3st böker.

en parfym (från stina).


tack så mycket mamma och pappa! <3

Tack stina!

Tack alla!


puss

  

Av moa - 22 oktober 2010 14:37

Idag så var det är rätt okej dag.

Jag har varit lite trött men det funkar!

Ikväll så ska ju jag ha min tjejmiddag.

Det ska bli så kul :)

Men idag så åt jag det här till lunch:


  

Det var väll ganska gott.

Men nu så väntar jag på stina.

Vi ska fixa tills i kväll!


Kanske skriver ikväll och lägger ut lite bilder från kvällen om inte så kommer det imorgon :)


Puss!

  



Av moa - 21 oktober 2010 14:57

Igår så åkte jag, Stina, Mamma och Maja till lillänge och köpte skor.

jag köpte dom här skorna!


Jag är jätte nöjd med dom! <3


Men nu är det bara 2dagar kvar tills min födelsedag.

Det ska bli jätte kul!

Men imorgon så ska jag ha tjejmiddag.

Det ska bli såå kul att få umgås med vänner som jag har saknat så otroligt mycket!

Jag kan inte göra annat en att längtaaaaaaaa!


puss

    

Ovido - Quiz & Flashcards