Moajohanssons

Alla inlägg under oktober 2010

Av moa - 20 oktober 2010 11:19

Nu sitter jag på skolan och har KLF.

Ska snart sluta men jag har pluggat lite till matten och engelskan.

MEn nu ska jag gåå!

puss

 

  

 

 

Av moa - 11 oktober 2010 12:38

idag har vi avstämningsdag!

Jag har nyss haft lunch så nu har jag datakunskap :P

Jag lutar typ om en halv timme från den här lektionen.

får se vad jag ska ha för lekton efter den här men det kanske blir datakunskap igen :)

men nu ska jag chatta med stina och molly + massa mera!

puss

  

Av moa - 7 oktober 2010 09:54

nu är jag sjuk, igen.

jag HATAR att vara sjuk.

men så är det nu iallafall.

jag ska villa jätte mycket idag och bara ta det lungt!

jag kommer inte gå på skolan imorgon heller.

jag vill bli riktigt frisk istället.

me nu ska jag ta och sova lite.

puss

  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards