Moajohanssons

Alla inlägg under september 2010

Av moa - 16 september 2010 19:03

tack jennifer för min nya header! den vart jätte fin och jag vart jätte nöjd!

 

stina hoppas du inte blev sur på mig nu för att jag bad jennifer ta med bilden på dig! men jag älskar i varje fall den bilden!

puss

  

 

Av moa - 16 september 2010 16:51

att livet var enkelt. men det är det inte. man måste kämpa för det man vill ha. men jag vill bara att dom som säger till mig att jag måste banta, gå ner i vikt och en massa annat skit, jag bryr mig inte om vad ni tycker! ni kan sluta kränka mig. även fast att jag tycker om mig själv så gör det ont att höra! om det inte tar slut så vet jag inte vad som händer. jag är väl inte mindre värd en andra? men dom jag skriver det här till vet vilka dom är! snälla jag mår inge bra av att höra såna här saker, även fast jag trivs med mig själv! jag vet att jag inte är tjock så kom inte och säg det! det var bara med jag ville säga.för jag har kämpat hela mitt liv och kommer inte sluta med det nu. jag kommer komma långt i mitt liv!



Den här tjejen är en av dom bästa jag har hört sjunga i hela mitt liv! <3



hon är helt underbar! :))

Av moa - 15 september 2010 15:56

HÖSTEN! jag gillar värkligen inte hösten. nu vill jag bara ha vinter. jag blir så trött på hösten. men på lördag ska iallafall på kräftskiva. får se om stina ska hänga med :) men nu sitter jag vid teven och softar lite. igår gick jag hem från skolan så jag ska ta det lite lugnt idag. men ikväll får vi se om jag ska vara med Stina. men nu ska jag titta lite på tv så puss på er alla <3



.(kan vara lite dåligt ljud).

Av moa - 1 september 2010 14:53

Idag var det sista skoldagen med vanliga lektioner för veckan. imorgon åker vi på paddling med klassen :) det kommer bli grymt kul! Men idag åkte stina :( det är bara tills på fredag vi inte ses men det var ett tag sen vi inte sågs på så länge. men jag klarar mig. men jag kommer inte ha telefon eller data på två dagar så jag gör tids inlägg idag som kommer imorgon och på fredag. men nu ska jag gåå puss!<3


  

Ovido - Quiz & Flashcards