Moajohanssons

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av moa - 18 mars 2011 07:15

jaaa, ni ska bara veta vad sur jag e nu.

Stina kan inte följa med till åkersjön för det e redan en för mycket i bilen.

inte kul för jag ville värkligen att hon skulle med upp i helgen.

men det är ingen idé att göra mamma arg..

men iaf så ska jag snart på skolan, kom ut ur duschen för en stund sen och har nyss ätit frukost.

ikväll så ska jag jobba på ett disco på briggen från 1:an till 6:an.

lite trist att det inte är någe äldre som får komma men det är inte jag som bestämde det.

men det är ju bara och komma om du går i nån av dom årskurserna!  

det börjar kl.18.00 tror jag till kl.10.00 tror jag att det va.

men nu ska jag fixa allat så hörs vi efter skolan. (antagligen..)

<3


  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards