Moajohanssons

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av moa - 23 mars 2011 11:57

jag älskar att sluta tidigt!

det är värkligen skönt.

jag slutade för en halv timme sen nu och nu sitter jag och äter lunch.

jag tog och gjorde mig en nachos.

vart super gott!

men nu ska jag iaf äta klart och sen ska jag gå tillbaka till skolan till kl.13.00 för då slutar Stina.

vi ska jobba på briggen idag, kulkul.

men vi hörs senare!<3


     

ego pic tagna med camen.

kommer fler ikväll men jag ser iaf ut så här idag.


 

Av moa - 23 mars 2011 09:00

funderar på att kanske köpa den här? ;)

tycker om den och gillar priset.

desutom får man skriva vad man vill på vänster ficka för bara 69kr.

får kanske bli en sån hära.

men jag får se hur den jag gör på slöjden blir men vill nog ha en iaf  .

vill ni veta sida så bara att fråga!


  den blå randiga :)<3

och jaa, jag vet att det är en kille som har på sig den men den finns som tjej!




(tidsinställt).


 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards