Moajohanssons

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av moa - 3 mars 2011 22:29

nu har jag nyss kollat på en debatt med kissie, svårt att hålla sig för skratt men tycker att dom borde chilla lite.

asso, man behöver inte prata skit om någon mitt framför ansiktet för hon är bara människa hon me.

menmen.

nu ska jag lyssna på musik och sova.

GODNATT.<3


  

Av moa - 3 mars 2011 12:00

här kommer bild nummer 3.


-en bild på någon i din familj.


  

vart en liten knasig bil på lillasyster. <3


(tidsinställt).


  

Av moa - 3 mars 2011 07:45

yees, hej.

nu har jag vaknat och idag slutar jag 20 över 2.

härligt!

men jaa, nu ska jag fixa klart mig och vänta på ett sms från någon av tjejerna sen går jag.

ja så vi hörs väl efter skolan idag, tror jag ska vara med Stina ;).


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards