Moajohanssons

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av moa - 2 februari 2011 19:24

nu ska jag strax dra till briggen och möta upp Been.

typ första gången jag är med henne privat?

roligt iaf ;)

<3



  

Av moa - 2 februari 2011 16:07

nu har jag fått lite bilder från Karolina sen Sophias och Jennifers tävling i lördags.

det är super fina bilder men ni får bara nån nu så kommer det några ibland .


      

              Sophia<3                         Karolina<3               Sophia & Jennifer<3


super fina flickor! <3


  



Av moa - 2 februari 2011 14:34

jag undrar vad som händer ikväll?

jag får se vad jag hittar på.

är ganska trött nu så jag får se om jag kanske bara stannar hemma och myser med mami  .

låter mysigt.

så nu ska jag fixa vidare lite här hemma med allt, fika lite och så så vi hörs senare.

<3


  

Av moa - 2 februari 2011 07:31

allt kommer och går, om man inte håller kvar i det man älskar.

och jag tänker inte släppa dig.

du är min bästavän, syster ocg helt underbar.

så snälla släpp inte mig heller?


nu ska jag dra till skolan, om ett tag.

har bild nu, sen mera lektioner och sista musik!'  

roligt.

men vi hörs när jag kommer hem.

<3


  

Ovido - Quiz & Flashcards