Moajohanssons

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av moa - 14 februari 2011 21:32

jag säger godnatt till er och till datorn och sätter på mig hörlurarna och lyssnar på musik medans jag håller på med mobilen.

vi hörs imorgon.

sovgott! <3


  

Av moa - 14 februari 2011 18:06

jag har kommit hem från en kul skoldag för några timmar sen.

har inte orkat blogga fören nu.

det har varit en kul skoladag idag, ovanligt nog!   

det har varit alla hjärtans dag firande med goda saker i fiket, ansiktsmålningar och mera!

kul att skolan fixar såna här grejor på skolan för det blir inte lika tråkiga skoldagar då.

men nu är snart maten klar så jag ska kolla klart på datorn och sen gå och äta!

vi hörs senare ikväll. <3


  

Av moa - 14 februari 2011 07:29

Glad alla hjärtans dag!   

hoppas ni får en bra dag.


jag orkade/hann inte blogga igår när jag kom hem.

jag var tvungen att städa mitt rum -.-

inte så kul men det var ett måste.

jag gjorde en ansiktsmask och smorde in mig med nivea när jag kollade på solsidan.

underbart skönt!

nu ska jag fixa mig.

puss


  

Ovido - Quiz & Flashcards