Moajohanssons

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av moa - 16 februari 2011 19:50

nu är jag på jakt efter en iphone!

har velat ha en länge men nu vill jag ha det väldigt mycket.

så ni får gärna komentera eller maila mig på mhajohanssons@hotmail.com om ni har en ni vill sälja, inte allt för dyr eller har ett tips vart man kan hitta billigt!   

en iphone 3 eller 4 men den får inte vara låst till något. <3

tack.


  

iphone 4.


  

iphone 3.


  

Av moa - 16 februari 2011 17:29

jag byter nog blogg ikväll eller imorgon.

kommer ha kvar den här så folk ser vart dom ska gå istället men kommer inte blogga här utan på den andra.

Jennifer ska hjälpa mig lägga upp min header och design som kommer vara för tillfället. (tills jag har tagit några nya bilder.)

så det här är något av dom sista inläggen på den här bloggen!

känns skönt att byta blogg, ärligt talat   .

vi hörs senare.


  

Av moa - 16 februari 2011 07:45

blir tidsinställt inlägg nu har jag bestämt.

känns lättare så   .

idag så är det skola som vanlig.

slutar typ 10 över två eller nåt.

efter skolan ska jag och Stina gå på ett möte, kul!

ska bli skönt att få veta det vi måste veta, berättar mera efter mötet då jag själv vet mera.

nu ska jag snart gå till skolan, hörs i eftermiddag/kväll någon gång. <3


  

Ovido - Quiz & Flashcards