Moajohanssons

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av moa - 3 februari 2011 17:00

gick nyss in på http://yran.se och kollade om dom lagt upp några artister och nu är det två jag gillar.

Daniel Ray Adams.

Säkert.

fett grymt!

nu hoppas jag på att det kommer någe fler bra artister!   .


får se om jag bloggar någe mer idag, vet inte om jag hinner.




kram


     

Av moa - 3 februari 2011 14:36

nu har jag kommt hem från skolan och ska kanske ta en frukt till fika?   

låter gott.

det har varit en bra dag idag som har gått fort.

härligt.

men nu kan jag inte sluta längta.

jag längtar otroligt mycket till i helgen.

jag och Stina ska sova hos Rebecca och Glenn i helgen, myyyyys!

ska bli super kul.

vet inte om det blír så mycket vi kommer göra men va med lite folk? antagligen.

så vi hörs senare.


    

jag idag.


  

Av moa - 3 februari 2011 06:58

Godmorgon folket!

inatt har jag nite sovit så bra, somnade med mina hörlurar på och vaknade först vid 02.16 och sen vid 04.42

hatar att sova dåligt för man får bara ont i kroppen och det suger.


igår när jag kom hem efter att ha varit med Been så fixade jag mig och gick och la mig i sängen och plugga.

har ju spanskaprov på fredag(imorgon) så jag måste bli lite förbered, hoppas bara att jag klarar det.

men nu ska jag gå och käka frukost så hörs vi när jag kommer hem!   .


  

Jennifer & Sophia <3


det här är min favorit bild av dom som jag har!

sååååå fina <3


  

Ovido - Quiz & Flashcards