Moajohanssons

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av moa - 18 februari 2011 18:53

stan.

jag åkte in med Jennifer och hennes lillasyster Malin.

det var kul.

dom handlade lite grejor och jag skulle pröva mina pjäxor men nejnej.

dumma STADIUM hade inte kvar dom fast vi hade lagt undand dom?!

asso blir så arg ibland.

inte kul.

tror jag bara ska mysa med mamma och lillasyster ikväll.

tror jag behöver en liten hemma kväll, kanske blir en film?

får se, kanske sticker ut iaf.

haha brukar ändra mig lite hipp som happ ;)


  

dagens outfit.

kavaj - H&M

linne - Ginatricot

tights - vet inte

tjocktjockar - Mathildas


så vi hörs senare   


  

Av moa - 18 februari 2011 07:45

snart sticker jag till skolan!

härligt med fredag, älskar fredagar.

ehh, ja jag kanske sticker till stan en sväng efter skolan idag.

får se hur det blir med det.

jag måste kolla på ett par nya slalom pjäxor.

men jag får se hur det blir.

nu ska jag gå.

hörs senare!  


  

Ovido - Quiz & Flashcards