Moajohanssons

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av moa - 7 februari 2011 19:47

nu har jag nog bestämt mig.

jag ska flytta min blogg till http://blogg.se .

tycker att man får till mycket finare bloggar där en här.

men jag har snart mitt 300inlägg så jag ska göra till det iaf men jag måste fixa en ny header till bloggen så jag har en men då måste jag ta och fixa lite nya bilder ;).

tänkte bara meddela det!


  

Av moa - 7 februari 2011 17:15

jag kom hem tidigt från skolan för jag mådde inte bra.

mår fortfarande inte bra..

har grymt ont i magen, inte kul!   

att va sjuk är det värsta som finns men jag har hunnit kolla på två filmer.

- Raising Helen

  


- Bring it on fight to the finish

  

 grymt bra filmer!


det blir ett FILMTIPS!   

 

nu ska jag nog kolla på någon mer film så skriver jag antagligen ikväll! <3

 

  

Av moa - 7 februari 2011 07:44

nu sitter jag framför datorn och fixar mitt hår.

börjar känna mig lite stressad till skolan så nu ska jag skynda mig.

hörs efter skolan!   


  

Ovido - Quiz & Flashcards