Moajohanssons

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av moa - 8 februari 2011 21:24

det här är inlägg 300 på den här bloggen.

det kommer bli några till för jag har inte fått till hur min blogg.se blogg ska se ut men det kommer!

ska be jennifer om hjälp när jag har lyckats tagit lite kort och så!

inte så lätt att hinna med allt och skärsilt inte när man är sjuk.

huvvva ligen.

men imorgon kan jag gå på skolan och på mötet, guuud vilken tur!   

har jag berättat vad det handlar om?

jag tror inte det och jag orkar och kan inte nu men förklarar imorgon efter skolan.

så GODNATT alla söta så hörs vi imorgon.

drömsött!<3



  

Av moa - 8 februari 2011 14:14

nu har jag nyss kollat klart på en film.

- Step up 2 The street.

jag tycker om såna här filmer så jag tyckte den var jätte bra!

jag har sätt alla step up filmerna nu och alla är bra.

i den här filmen var det några skådespelare med från ettan och i trejan är det från den här.

gillar när dom håller filmerna ihop fast ändån inte.

så det här är ett filmtips! 

nu ska jag se om jag har några mer bra filmer som jag kan kolla på.

 

      

Av moa - 8 februari 2011 10:20

nu har jag gått och blivit sjuk igen  .

som ni vet gick jag hem från skolan igår och jag vart inge bättre.

hoppas på att jag blir bättre tills imorgonn för jag har ett möte att gå på på kvällen som jag värkligen INTE kan missa!

ska ta och göra mig en kopp te nu så skriver jag senare när jag orkar.

ska nog ta och kolla på en film   .


  

Ovido - Quiz & Flashcards