Moajohanssons

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av moa - 15 februari 2011 19:27

nu har jag för ett tag sen kommit hem från stan.

jag har tagit kort till mitt legitimation, kul men jag tycker att det vart lite sådär.

nu har jag ätit middag, två varma mackor.

gott!  

nu vet jag inte vad jag ska göra, kolla lite på tv.

kanske en film?

får se.

men om jag inte skriver mer ikväll så skriver jag imorgon!

<3


    

jag idag, tröttare än innan men men.


  

Av moa - 15 februari 2011 07:45

tidsinställt inlägg tills imorgon. (nu).

haha.

men nu sminkar jag nog mig och försöker hinna med allt innan skolan, kanske ska börja göra tidsinställda inlägg tills på morgonen så måste jag inte stressa lika mycket?

låter ganska smart   .

men nu ska jag snart sticka till skolan (antagligen).

vi får höras efter skolan!<3


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards