Moajohanssons

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av moa - 11 februari 2011 17:28

briggen idag.

jag och Stina stog i kassan och fixade beställningarna, vi var grymt bra på det där!

haha men det vart inget möte i onsdags men det blir nu på onsdag   .

men nu håller jag på att packa och gör mig klar för att åka till husvagnen i åkersjön.

blir som vanligt jätte mysigt där uppe, hur kan det inte bli? <3

så jag skriver kanske från pappas dator i helgen annars så skriver jag när jag kommit hem på söndag, ha en bra helg!

<3


        

fyra stycken flum bilder på mig idag.

ignorera bakrunden.


  

Av moa - 11 februari 2011 07:57

efter skolan igår gick jag hem till storasyster och sen gick vi ut och vänta på Sofie sen gick vi och vänta på bussen till stan.

när vi kom till stan gick vi på arbetsförmedlingen och lämna nåt pappaer.

sen hämta mamma oss och vi åkte och handla.

så nu ska jag gå till skolan.

puss.


  


Ovido - Quiz & Flashcards