Moajohanssons

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av moa - 23 februari 2011 17:10

nu ska jag snart sticka till briggen.

jag ska jobba.

så vi hörs väl kanske efter om jag hinner skriva då.



  

Av moa - 23 februari 2011 14:36

idag som ni vet hade jag sovmorgon till halv tio, otroligt skönt!

när jag kom till skolan så var det någon som skulle prata om it-media.

eller nåt?

ajja, skönt att inte ha spanska iaf.

så vi hade typ två och en halv lektion, haha!  

jaja, nu har jag nyss fikat och så, mums.

nu ska jag läsa lite bloggar och så.

hörs innan jag sticker.


  

jag idag.


  

Av moa - 23 februari 2011 08:03

Guuud så skönt att vakna halv åtta och inte behöva stressa.

jag brukar ha ganska stressigt när jag vaknar på morgonen men inte nu.

så skönt!

men jag ska ta och sminka mig, fixa håret och så så vi hörs efter skolan.

puss


  

Ovido - Quiz & Flashcards