Moajohanssons

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av moa - 24 februari 2011 17:37

nu sticker jag och jobbar.

vi hörs imorgon! <3


  

Av moa - 24 februari 2011 14:38

ikväll jobbar jag igen.

kulkul.

så nu ska jag kolla lite på datorn så hörs vi senare.

   

jag idag.


    

Av moa - 24 februari 2011 10:46

nu sitter jag i datasalen på skolan och pluggar till spanska provet imorgon.

jag har haft två pass slöjd innan, ganska härligt!

så jag sitter här med Emelie och pluggar.

ska klara provet imorgon!

så vi hörs senare.


  


    

Av moa - 24 februari 2011 07:45

''första dan'' på briggen idag gick bra!

vi skrattade en hel del, haha  

tydligen så skrattar jag kul, haha förstår inte vad dom menar (host).

men nu ska jag snart sticka till skolan, vi har a-dag idag, inte kul men jag får ha slöjd iaf!

pusshejj.


  

Ovido - Quiz & Flashcards