Moajohanssons

Alla inlägg under december 2010

Av moa - 3 december 2010 07:39

jaa, idag är det tredje december.

tiden går fort nu.

men jag ska gå till skolan nu.

slutar 14.30 idag.

sen ska jag med stina hem till hennes morsa.

får se vad som händer då.

sen ska vi typ kolla på film och så ikväll.

kanske inte blir så mycket bloggning i helgen men jag bloggar när jag har tillgång till en dator med internet.


TREVLIG HELG!



  

Av moa - 2 december 2010 20:40

här kommer en liten önskelista.

bara några saker, kanske kommer lite mer senare.


  


  

Av moa - 2 december 2010 19:25

 kom nyss ur duschen.

hatar vattnet för det känns äkligt med PARASITERNA och så men asso duscha måste men ju!

äkligt annars.


men imorgon sover jag hos stina.

ska väl umgås med massa folk och kolla lite film!

ska bli mysigt. 


kollade också på julkalendern nyss!

jag tycker att den är ganska bra.

dom har ju varit bättre.



  

Av moa - 2 december 2010 14:44

nu är det fan grymt kallt ute!

jag fattar inte hur jag kommer kunna klara av vintern?

men jag måste ju!


men dagen har varit bra.

det är ju torsdag men det har kännts lite som att det har varit fredag.

det har varit en väldigt mysig stämning.

bra musik i fiket och massor mer!


det är väldigt många som är sjuk på skolan pågrund av PARASITEN.

igår var det 66st sjuka.

undra hur många det var idag?


dagens outfit kommer senare.


  


Av moa - 2 december 2010 12:00

jag slänger in ett lite kort inlägg till er.

jag har en väldigt lång rast på lunchen på 2.40 min.

så det är kul men ändå inte för det finns inte så mycket´att göra på rasterna på våran skola.


HÖRS!



  

Av moa - 2 december 2010 07:50

idag är det andra december.

jag missade julkalendern.

jag försov mig till tjugo över sju.

det var ju inte så kul för nu måste jag ju skynda på med allt.

men jag har ju alltid tid till att slänga ut ett blogginlägg!   

men nu ska jag fixa mig och sticka till skolan.



  

Av moa - 1 december 2010 18:23

lägga upp en bilder på min mat   

det var jätte gott!


    

och nu måste jag ju dricka vatten till maten!

jäkla parasit!


  

Av moa - 1 december 2010 18:03

håller på att laga tortellini (stavning?).

MUMS!

ska bli jätte gott.



  

Ovido - Quiz & Flashcards