Moajohanssons

Alla inlägg den 12 december 2010

Av moa - 12 december 2010 18:41

nu är bloggreklams tävlingen avslutad.

Grattis Rebecca Johansson!

http://becck.bloggagratis.se

super fin blogg!


nu är lucia stöket i full gång!

mamma stryker mitt lucia linne och jag letar vita kläder.

ska bli jätte kul imon!

då kanske man får känna riktig julkänsla.

men vi hörs senare  .



  

Av moa - 12 december 2010 16:38

jag har nyss kollat klart på en jätte bra film.

den hette ''what a girl wants''.

den är helt klart sevärd.

så det är ett bra film tips från mig!

ni får gärna tipsa mig om bra filmer.

helst komedi och romantik.

tycker om studentfilmer eller vad dom heter också!

  



  








Av moa - 12 december 2010 13:52

jaaa, söndag är typ den värsta dagen på hela veckan.

man är trött, men rastlös.

man vet att imorgon är det skola.

och enu jobbigare e ju att jag måste kliva upp HALV SEX imon!

vet inte om jag kommer palla.

men jag ska pröva frisyrer ikväll och se om jag ska haa lockar eller plattat.

annars kommer inte jag hinna imorgon för vi ska vara uppe i kyrkan klockan sju!

så om jag ska fixa frisyren imorgon och välja och så så kommer det aldrig gå.

men nu ska jag nog kolla på en film  

föresten, jag är super nervös inför imon för jag ska sjunga solo!?



  

Av moa - 12 december 2010 12:31

idag är det tredje advent.

det betyder ju att snart e det julafton!

herregud, tiden har gått så fort.

jag tyckte att det var sommarlov för inte så länge sen.

jag tycker inte att det känns som julafton om tio dagar!


men det var meningen att jag skulle fira julafton i åkersjön där våran husvagn står men det har blivit ändrade planer.

vi ska fira julafton hemma för vi hinner inte klart med kuren till husvagnen och utan den bli det så himla trångt.

så vi firar hemma i år.

det blir helt klart mysigt det med!


vi hörs senare!

  


  

Ovido - Quiz & Flashcards