Moajohanssons

Alla inlägg den 29 december 2010

Av moa - 29 december 2010 18:18

idag har jag varit med pappa och Maja.

super mysigt.

pappa åkte buss första gången med oss.

haha, pinsamt värre.

men vi åkte bara till volvo i stan för att hämta XC90 från lagningen.

vi har inte gjort så mycket men jag har tyckt det varit jätte mysigt!

imorgon får jag se vad som händer men jag skriver nog inge mer idag så vi hörs imorgon.

puss

<3



(och jag gör som alla andra, slutar med ''listan'').


  


Av moa - 29 december 2010 10:00

godmorgon.

förlåt för att jag inte bloggar så mycket nu.

jag kunde inte komma in på bloggplatsen igår?

var det bara för mig?

inte kul.

men nu kommer jag iallafall in.

antingen kommer bilder på julklapparna idag eller imorgon.

får se.

men jag kan säga att jag fick the sims 3 drömjobb och nattliv.

så jäkla kul!   .

så nu ska jag och lillasyster spela.

puss

<3


  

Ovido - Quiz & Flashcards