Moajohanssons

Alla inlägg den 15 december 2010

Av moa - 15 december 2010 22:35

jag kom hem från briggen för ett tag sen nu.

jag har gjort julkulor till granen, julkort och polkagrisar.

det var jätte kul!

men det vart lite kladdigt på polkagrisarna men bilder kommer imorgon.

orkar inte nu.

jag ska snart sova.

så vi hörs imorgon!

<3


  

Av moa - 15 december 2010 16:01

ikväll så ska jag och Stina på briggen.

vi ska pyssla och så.

ska bli kul!

så vi ska typ åta billys pan pizza idag tror jag, haha   .

men nu ska vi spela gitarr så vi hörs senare!

<3


  

Av moa - 15 december 2010 07:53

lektioner!

fast jag kan inte säga att man gör så mycket på dom men ändå.

vi har bild första lektionen och då ska vi få typ glass eller tårta tror jag?

gott!

men så jag ska sticka till skolan strax.

<3


  

Ovido - Quiz & Flashcards