Moajohanssons

Alla inlägg den 22 december 2010

Av moa - 22 december 2010 23:09

DET HÄR ÅT JAG IDAG.

 

frukost - 2st tunnbrödsmackor och vatten.

 

lunch - pan pizza (orginal).

 

mellanmål - clementin och vatten.

 

middag - stuvad pyttipanna och mjölk.

 

fika - clementin och vatten.

 

<3

 

  

Av moa - 22 december 2010 23:02

nu ska jag kolla på film och sen sova.

men imorgon ska jag träffa saknade Lovisa.

ska bli så underbart kul!

vi har inte träffats på minst ett halvår!

fatta jag saknar henne men det har varit så mycket med skolan och andra saker så tiden har som inte räckt till  .

 men nu har vi ju lov så nu har vi tid.

jag berättar mer imorgon om vad vi ska göra  .

GODNATT.

<3


  



Av moa - 22 december 2010 17:09

ni kommer få bild på julgranen imorgon för det är för mörkt nu.

det blir ju mörkt så fort så jag hann inte ta en bild.

men det kommer imorgon jag lovar!


jag ska kolla på nån film ikväll och så men jag skriver senare.

<3


  

Av moa - 22 december 2010 10:57

GODMORGON.

jag vaknade strax efter tio idag.

härligt.

jag tycker att det känns så skönt nu när man vaknar.

vet inte varför exakt.

kanske för att det var ett tag sen jag bara vaknade utan att ''måsta'' kliva upp på morgonen.

men idag ska jag och Maja klä julgranen.

det är ju bara TVÅ DAGAR KVAR TILL JULAFTON!

kan inte fatta det.

ska bli så kul.

mysigt med familjen och så.

men nu ska jag äta frukost sen ska vi fixa granen  .


<3


  

Ovido - Quiz & Flashcards