Moajohanssons

Alla inlägg den 21 december 2010

Av moa - 21 december 2010 22:03

pepparkakor i eftermiddags.

det var kul men mjöligt, haha.

men det var mysiggt att göra något med syster.


          

söta lillasyster.


imorgon ska jag och Maja klä våran julgran.

jag vart jätte besviken idag för mamma jobbar till torsdag så hon hinner inte hämta en gran i skogen och det fins bara grymt fula granar kvar att köpa så det blir platstgran i år.

trist men bättre en ingenting.

så vi ska klä den imorgon och kanske dricka lite glögg?  

det får vi se imorgon.

men nu ska jag kolla på film.

(kanske ska komma med ett ''filmtips'' inlägg?

jag har kollat på mycket bra filmer på sista tiden.

kanske blir imorgon.

GODNATT.

<3


  



Av moa - 21 december 2010 11:37

MINA TRE STÖRSTA INTRESSEN.

 

- Bilar

 

- Kläder

 

- Dans

 

<3

 

  

Av moa - 21 december 2010 10:19

fyyyy vilken härlig morgon.

jag fick vakna när jag ville, äta frukost när jag ville, fixa mig när jag ville.

hur härligt är det inte att vakna upp så här?

otroligt härligt!

och mer härligt är ju att jag inte blev väckt!

men idag ska jag väl kanske vara med Stina, baka pepparkakor eller bara umgås med Maja.

men nu ska jag...inte göra ett skit.

eller joo, jag ska kolla på julkalendern på http://svt.se 


<3


  

Ovido - Quiz & Flashcards