Moajohanssons

Alla inlägg under december 2010

Av moa - 21 december 2010 11:37

MINA TRE STÖRSTA INTRESSEN.

 

- Bilar

 

- Kläder

 

- Dans

 

<3

 

  

Av moa - 21 december 2010 10:19

fyyyy vilken härlig morgon.

jag fick vakna när jag ville, äta frukost när jag ville, fixa mig när jag ville.

hur härligt är det inte att vakna upp så här?

otroligt härligt!

och mer härligt är ju att jag inte blev väckt!

men idag ska jag väl kanske vara med Stina, baka pepparkakor eller bara umgås med Maja.

men nu ska jag...inte göra ett skit.

eller joo, jag ska kolla på julkalendern på http://svt.se 


<3


  

Av moa - 20 december 2010 21:26

TIO SAKER DU INTE VISSTE OM MIG.

 

- jag älskar rosa.

 

- jag älskar vintern och sommaren.

 

- jag hatar hösten och våren.

 

- jag har en hemlighet.

 

- min hat mat är brunabönor med fläsk.

 

- min favorit mat är laxfile med potatis och massor av sås.

 

- jag är kär.

 

- jag är född i oktober.

 

- jag gillar bilar.

 

- jag hatar folk som ljuger.

 

                                                  
                                                

kom nyss in från att ha varit med Stina.

vi har spelat lite kort och så.

men nu ska jag kolla på film och film sen sova.

hörs imorgon, GODNATT!

<3

 

  

Av moa - 20 december 2010 15:34

guuuuuud vad härligt, nu är det LOV!

ska bli så skönt.


dagen på skolan har känts...konstig.

men kl.14.00 idag så hade alla dom som valt dans och jul musik en show kan man säga.

alla var jätte duktiga!

men jag ska nog mest hänga hemma idag, får se om det blir något som händer.

puss

<3


  


Av moa - 20 december 2010 07:49

så jävla härligt med jullov!

kunna sova hur länge man vill, vara uppe hela nätterna.

det ska bli skönt att slippa skolan ett tag.

jag har elevensval halva dagen idag, alltså tills lunch sen har jag KLF, alltså med mina lärare och hela klassen.

det är typ meningen att vi ska sluta kl.15.00 men vi kanske får sluta tidigare för våra lärare?

man kan ju iallafall hoppas på det  .

men jag ska om ett tag gå till skolan, jag börjar halv nio idag.

så jag ska antagligen gå med Emelie till skolan.

hörs senare!

<3


  

Av moa - 19 december 2010 19:04

OM MIG.

 

jag heter Moa Johansson och är uppvuxen i östersund.

älskar att bo här!

jag är född 1997 så alltså är jag 13år gammal.

min familj består av, mamma, pappa, Rebecca, Maja och min katt Zorro.

den underbaraste vän jag har är absolut Stina.

jag har mycket kompisar men ingen som hon.

jag älskar att dansa.

jag har dansat på dawes i fyra år och har haft ett års uppehåll och nu ska jag antagligen börja dansa på vendelas.

jag ska dansa med Stina.

det var väl en kort samanfattning om mitt liv.

 

<3

 

  

 

Av moa - 19 december 2010 16:18

idag har inte jag bloggat någonting som ni antagligen märkt.

men jag vaknade, åt frukost och åkte till stan med mamma, pappa och Maja.

jag är väldigt trött så jag ska kolla på en film om ett tag.


om min ''lista'' det har blivit något lagg med min dator eller nåt så jag får inte upp vissa inlägg men jag ska försöka lösa det så kör jag listan senare.

får se om jag bloggar något senare.

jag ska äta kotletter, potatis och sås till middag.

<3


  

Av moa - 18 december 2010 13:49

elevensval och stan.


 

stan - prövade en grymt snygg jacka!

stan -vill ha!  stan - funderar på att köpa den? :)   elevensval - peppearkakshus   elevensval - pepperkakshus   elevensval - muffins

elevensval - muffins


så, nu fick ni lite bilder :)


     

Ovido - Quiz & Flashcards