Moajohanssons

Alla inlägg under december 2010

Av moa - 11 december 2010 19:43

nu ska jag kolla på lite film!

men vet inte vilken jag ska välja?


jag har dom här att titta på :

-Shrek nu och för alltid.


-Det regnar köttbullar


-Projekt prinsessa


-Stay cool


-The last song


vilken ska jag välja?  



<3


     

Av moa - 11 december 2010 16:47

jag gör inte sånt här ofta.

men nu har ni chansen att vinna blogg reklam.

den som skriver bästa förklaringen varför dom vill ha blogg reklam och den som har bäst blogg (enligt mig) vinner.

så komentera på!  . 



  

Av moa - 11 december 2010 16:02

nu har ni chansen att fråga mig EXAKT vad ni vill i en komentar.

frågestunden slutar 23.59 inatt.

så fråga på!  .



jag kom hem för en liten stund sen.

jag och pappa har inte fixat med studsmattan.

det är för mörkt ute nu.

men vi får se när vi ska fixa det.


Stina kanske kommer hit och kollar på en film med mig ikväll <3

hoppas, hoppas, hoppas!

hörs senare.



  

Av moa - 11 december 2010 14:00

nu är jag på stan/lillänge och handlar lite små saker med mamma och pappa.

nu märker man att snart e det jul!

längter väldigt mycket.

men jag tänkte bara berätta vad jag gör och så!

fortsätt läs och komentera min blogg! <3


  

Av moa - 11 december 2010 11:51

nu har jag vaknat och ätit frukost.

jag hade en jätte trevlig och mysig kväll igår med Rebecca och Glenn.

vi åkte mycket bil runt i stan.

vi skjutsade en av Rebecca och Glenns kompisar och så.

åkte ju volvo 240.

haha, tror att det får bli en sån till epatraktor!

den var grymt skön att åka i  .

(den var jätte gullig också!<3).


nu ska jag hoppa in i duschen och sen hjälpa pappa med studsmattan.

sen vet jag inte vad jag ska göra.

så vi hörs senare!

<3



  


Av moa - 10 december 2010 16:15

nu ska jag ta och käka någonting sen ska jag dra ut med Rebecca och Glenn och åka lite bil.

får se när vi kommer hem.


förut idag så gjorde jag en ansiktsmask.

nu är jag mycket frächare i hyn.

men nu ska jag gå.

hörs senare  


  

<3


  

Av moa - 10 december 2010 13:31

jaa, idag fick vi sluta tidigt.

igentligen slutar jag halv tre på fredagar men idag fick vi sluta klockan ett för min textil lärare hade ett möta.

såå härligt!  


får se vad som händer senare.

kanske mysa hemma med familjen ikväll?

jag får se.

men nu ska jag ta lite fika så vi hörs senare.


  

Av moa - 10 december 2010 07:53

ska snart gå till skolan så vi hörs senare   .


  

Ovido - Quiz & Flashcards