Moajohanssons

Alla inlägg under december 2010

Av moa - 1 december 2010 14:50

kom nyss hem från skolan men ska snart gå på ICA med älskade syster Rebecca.

sen ska hon iväg och jobba så då går jag hem.

det blir att vara hemma ikväll för Stina ska städa sitt rum och jag är grymt trött!

jag är väldigt ofta trött nu för tiden.

ogilla!

men det var en rolig kväll igår med Stina, Chrull, Marcus, Sumpen och Peppe.

kommer säkert att göras om något annan gång.

kanske i helgen?

kanske inte med alla men med vissa   .


Skolan var ju rätt dryg idag.

massa saker och så.

men det drygaste var ju att vi började ju 8.15 idag men NÄ, våran bild lärare var sjuk och vi fick ingen vikarie.

man hade ju för fan kunnat sova längre!

ajja.

men jag skriver senare nu ska jag gå på ICA.



  

Av moa - 1 december 2010 10:54

sitter i datasalen med klassen för vi har KLF.

vi skulle skriva klart en engelska läxa om en film om vi inte var klar med den.

men det är jag så då passar jag på att blogg lite   .

jag slutar tjugo över två idag tror jag om det går för tobias att vi börjar tidigare på musiken.

men nu ska jag fortsätta med det ''viktiga'' enligt lärarna.

men vi hörs senare.


  

Av moa - 1 december 2010 07:53

idag är det första december!

så nu är det bara 24dagar kvar tills julafton.


jag missade julkalendern imorse.

får se den ikväll istället.

haha.

men nu ska jag sticka till skolan.



  

Ovido - Quiz & Flashcards