Moajohanssons

Alla inlägg under december 2010

Av moa - 18 december 2010 11:28

nu har vi vaknat och ätit frukost.

vi ska nog baka en massa idag tror jag.

men jag har ju lovat en massa bilder idag så den ska ni få.

men inte just nu.



  









Av moa - 18 december 2010 00:22

nu ska vi sova.

GODNATT, SOVGOTT!

<3


  


  

Av moa - 17 december 2010 12:00

Dag 01 -  Om mig
Dag 02 – Tio saker du inte visste om mig
Dag 03 – Mina 3 största intressen
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – En ”Dagens”-lista. Ex. ”Dagens planer, dagens outfit, dagens låt, dagens plus, dagens minus”.
Dag 06 – Några av mina favoritbloggar med beskrivning.
Dag 07 – Min/Mina bästa vänner.
Dag 08 – Musik.
Dag 09 – Mina syskon.
Dag 10 – I min handväska.
Dag 11 - frågestund.


börjar idag!

<3

  

Av moa - 17 december 2010 07:52

idag har jag fortfarnade elevensval.

vi ska ha teknik och typ göra någon flygande nyckelpiga? haha.

efter det ska jag och Stina till stan.

jag ska handla klart min julklappar och lite sånt.

så jag skriver antagligen när jag kommer hem.

<3



  

Av moa - 16 december 2010 21:42

idag hade jag elevensval.

jag hade baka och bygg med Stina.

idag hade vi baka.

vi gjorde egna pepparkakshus.

jag och Stina jobbade tillsammans och vi gjorde två små rosa pepparkakshus.

super gulliga.

men det kommer komma en del bilder imorgon för jag ska få hjälp med det.

dom vill inte in i datorn.


GODNATT

<3


  

Av moa - 16 december 2010 07:37

idag är det elevensval på skolan.

jag har något som heter baka och bygg tror jag.

vi ska göra pepparkakshus, julgodis och hålla på med teknik.

ska bli ganska roligt faktiskt.

jag kommer ha det här imorgon och halva måndag också.

så nu ska jag sminka mig och lite mera saker.



  

Av moa - 15 december 2010 22:35

jag kom hem från briggen för ett tag sen nu.

jag har gjort julkulor till granen, julkort och polkagrisar.

det var jätte kul!

men det vart lite kladdigt på polkagrisarna men bilder kommer imorgon.

orkar inte nu.

jag ska snart sova.

så vi hörs imorgon!

<3


  

Av moa - 15 december 2010 16:01

ikväll så ska jag och Stina på briggen.

vi ska pyssla och så.

ska bli kul!

så vi ska typ åta billys pan pizza idag tror jag, haha   .

men nu ska vi spela gitarr så vi hörs senare!

<3


  

Ovido - Quiz & Flashcards