Moajohanssons

Alla inlägg under december 2010

Av moa - 9 december 2010 19:28

kom nyss hem från en jätte mysig pyssel kväll.

jag har tagit lite bilder men inte så mycket.

men bilder kommer KANSKE ikväll men jag tror inte jag orkar så dom kommer nog imorgon istället.

men jag får se.

men nu ska jag snart gå och kolla lite på tv och mysa.

jag fryser så jag ska väl sätta mig under en filt med en kopp te.

så vi får höras senare   .

<3



  

Av moa - 9 december 2010 14:47

ska snart dra till staden med först får ni dagens outfit.

jag ska till mammas jobb med min lillasyster.

vi ska julpyssla med mammas jobbarkompisar och lite så .

synd att inte stina kunde följa med...  .

hörs ikväll! <3


  

tröja - HM

linne - Cubus

Tights - HM

<3


  


Av moa - 9 december 2010 07:47

jag tänkte lägga ut bilderna från igår igår men min dator fick damp så jag orkade inte.

men nu kommer bilderna från onsdagsklubben, skolan och gårdagens outfit.


vi fick wienerbröd och julmust på onsdagsklubben till ficka.

det var sista gången innan jul.    på musiken så håller vi på med hur man kan förändra ljudet som igentligen är när man spelar in i mikrofonerna på datorn. på bilden skulle vi göra en skål med lock. först skulle man göra en slät boll av leran sen dela den på mitten. haha mitt såg typ ut lite som ett halvt äpple! 

gårdagensoutfit.

tröja - HM

linne - Cubus

thigts - HM

<3


     

Av moa - 8 december 2010 07:52

efter skolan ska jag och stina påonsdagsklubben tror jag.

ska bli kul.

vi ska spela wii för att föra veckan vart det ju ingen onsdagsklubb så idag ska vi vara i försammlingsgården  

jag lovar att ta lite bilder så kommer det antagligen upp ikväll<3

hörs senare!


  


Av moa - 7 december 2010 19:40

nu mår jag jätte bra.

men jag har inte så mycket mat lust.


men imorgon ska jag på skolan iallfall!

skönt.

tycker inte om att vara sjuk och jag har ju varit det så mycket på sista tiden  .

men jaa, vi hörs senare.



  



föresten, mamma håller på att torka apelsin och lime till hennes jobb.

dom ska ha julpysselkväll på torsdag och jag ska vara med.

grymt mysigt med lite julstämning! <3


     

Av moa - 7 december 2010 15:19

hittade lite kläder när jag tittade runt på datorn  


    

sugen...

   

men på den här med..

   

vet inte vilken färg jag ska ha eller om jag ska ha båda?

    

<3


            

Av moa - 7 december 2010 13:37

jag hatar alla människor som hela tiden ska prata skit och ljuga för en!

om du ljuger så kommer det kännas bra i början.

men sanningen kommer alltid fram!

då kommer det bara göra ont och förstöra för evigt!

om du säger sanningen från början, då gör det ont ett tag men det går över.

och man kan leva med det.

så snälla sluta bara ljug för mig.

det sårar bara.

HATARHATARHATAR!

  



förlåt men jag var bara tvungen att säga det här.



  





Av moa - 7 december 2010 11:54

kom nyss hem från skolan och har jätte ont i magen   .

det är värkligen inte kul.

hoppas att det inte är parasit skiten.

jag har ju inte druckit vatten på två veckor!

förutom vatten på flaska.

så nu ska jag vila och vila.

så vi hörs senare <3


  

Ovido - Quiz & Flashcards