Moajohanssons

Alla inlägg under december 2010

Av moa - 7 december 2010 07:45

idag klev jag upp i tid så nu har jag det inte så bråttom.

kan ta det lite chil.

men nu ska jag sminka mig och lite såna saker.

så vi hörs efter skolan.


  

Av moa - 6 december 2010 22:04

ligger i min säng och kollar runt lite på datorn.

ska fortsätta med det sen sova.

säger godnatt nu så godnatt <3




  

Av moa - 6 december 2010 19:48

sitter hos chrull, och jaa det är ganska segt.

          vi gör inte så mycket.

det är jag, stina, chrull och sumpen.

peppe gick hem förut.

men vi ska väl försöka hitta på någe.

hörshejj!


  

Av moa - 6 december 2010 15:52

kom typ nästan nyss hem från skolan och är med stina!

vi ska käka på sibylla idag.

GOTT!

men sen får vi se vad det blir.

om vi ska vara med någe folk eller så.

men kommer bilder från bylla ikväll.



  

Av moa - 6 december 2010 07:58

nu måste jag springa till skolan så vi hörs senare!

ha en bra dag <3


  


Av moa - 5 december 2010 15:57

sitter på mitt rum och slår in lite julklappar.

till:

mamma

Rebecca

Glenn

Maja.


jag har inte hunnit köpa till pappa och Stina.


vad kan jag köpa till pappa?

några förslag?

ge gärna förslag!

det är ju inte lång tid kvar till julafton.


 



  

Av moa - 5 december 2010 13:10

   nu har jag storstädning på mitt rum.

drygt men bra.

jag har det inte så fint på mitt rum, men nu blire det.

ska damsuga, torka golvet och mera.

har bäddat rent i sängen.

jag har det inte så lätt att hålla fint på mitt rum.

efter två dagar så är det ju kläder överallt!  


men nu ska jag fortsätta så hörs vi senare.


Av moa - 3 december 2010 18:53

kom nyss in efter att chrull och marcus skulle på  ICA.

fett kallt!

men nu vet vi inte vad vi ska göra.

marcus och sumpen skulle på nån jävla innebandy?

sugit menmen.

men sharåå!



  

Ovido - Quiz & Flashcards