Moajohanssons

Alla inlägg under januari 2011

Av moa - 12 januari 2011 07:57

nu ska jag strax sticka till skolan.

less på den redan men jag måste orka.

så vi får höras nåtgot senare ;).


  

Av moa - 10 januari 2011 15:46

nu är jag hemma från en väldigt seg skoldag!

men det blir väl bättre.

fick spanska läxa idag.

25 jä**a glosor.

hata!

men nu ska jag snart gå ut så vi hörs senare.

<3


  

Av moa - 10 januari 2011 07:32

 förlåt för att jag inte har bloggat sen i torsdag (onsdag) men jag åkte tidigt på torsdag och mitt internet krånglade när jag kom fram så det var inte så kul.

men nu fixar jag mig för skolan börjar ju idag, trist men går väl bra.

men man kan ju se det så här.

snart är det sportlov!   

om typ sju veckor typ!

sjukt härligt med lov.

men nu ska jag snart gå till skolan så vi hörs i eftermiddag.


  

Av moa - 5 januari 2011 21:31

jag skriver imorron innan jag åker till åkersjön   

ska sova tidigt ikväll så jag orkar upp tidigt imorron.

GODNATT.


  

Av moa - 5 januari 2011 15:49

nu har jag städat och nästan packat klart.

så jag ska väl äta något nu för jag är ganska hungrig så hörs vi ikväll :)

<3


  

Av moa - 5 januari 2011 10:12

fölåt för gårdagens dåliga uppdatering.

var inte riktigt på blogg humör.

men hoppas att det blir bättre idag.

men jag ska packa idag för imorgon åker vi till åkersjön  .

ska bli kul!

åka slalom och förhopningsvis skoter.

men nu ska jag städa mitt rum också så puss hej!

<3



  

Av moa - 4 januari 2011 10:23

jag drar igång en frågestund.

jag svarar på alla frågor på måndag  .

fråga på nu allihopa!



  


  

Av moa - 3 januari 2011 20:14

idag har det väldigt stökigt.

jag, Rebecca och Sofie åkte in till stan för att gå på arbetsförmedlingen innan kl.12.00 då vi skulle hämta nyckeln för Rebecca skulle lämna några papper där.

men när vi kom till östesundsbostäder så sa hon ''men va? han ska besiktiga lägenheten kl.13.00 och han är tillbaka hit kl halv tre ungefär.''

Rebecca - men va fan! då kommer jag tillbaka då och börjar gå ut skitförbannad.

sen då vi skulle åka hem en stund så var det nästan slut på bränsle så Rebecca lånade pengar av mig.

sen vart det lite stök när vi kom till brunflo för Rebecca och Sofie skulle hämta en sak som inte Sofie fick tillbaka och det vart bara massor av kaos!

men nu är Rebecca inflyttad i sin lägenhet med säng, soffa, tvbord och massor av grejer!

jätte fin lägenhet värkligen   .

kommer bli jätte fint när det är klart.

puss

<3


  

Ovido - Quiz & Flashcards