Moajohanssons

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av moa - 19 januari 2011 14:49

ikväll är det träning.

kuuuuul!

men hatar tiden.

det är bra att ta det som det e.

får se om det kommer upp nån bild eller så, vi får se, haha!

ska fika nu, hörs sen.



  

Av moa - 19 januari 2011 07:46

sorry för igår att det vart väldigt lite uppdatering.

jag var på skolan hela dagen till kl. 15.00 och sen gick jag, Stina och Karolina hem

till mig för att äta.

vi åt makaroner (stavning?).

haha.

sen åkte vi till stan och gick och tittade sen gick vi upp till sporthallen.

jag började i cheerleading igår.

var riktigt kul!

så jag och Stina började direkt.

hoppas att det kommer gå bra.

får hoppas att jag hinner slänga in ett inlägg idag innan jag åker på dagens träning.

har träning kl. 20.00 till 21.30

så vi hörs kanske senare!


  

Ovido - Quiz & Flashcards