Moajohanssons

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av moa - 26 januari 2011 21:27

nu ska jag lägga mig i sängen, är helt utmattad!

vet inte varför, har inte gjort något specielt?

men jag ska lägga mig och lyssna på musik och sova ;)

GODNATT, hörs imorgon!


<3

   

(en bild tagen idag med camen. )


    


Av moa - 26 januari 2011 11:07

nu sitter jag med klassen i datorsalen och har gjort en enkät om skoltrivseln.

det gick bra.

har fotfarande JÄTTE ont i nacken så vi får se hur det går  .

nu ska jag snart gå, ska surfa runt lite   .

puss

<3


  

Av moa - 26 januari 2011 07:17

förlåt för att jag inte bloggade igår, hade värkligen inte tid.

jag vaknade för sent så då vart jag väldigt stressad.

sen hade jag inte tillgång till någon dator innan Cheerleading träningen.

och på träningen så gjorde jag illa nacken och kan fortfarande knappt röra den utan att det gör så jävla ont!

hoppas att det inte blir någe mer en ont...

men nu ska jag fixa mig och sticka iväg till skolan så vi hörs väl senare!


<3




  

Ovido - Quiz & Flashcards