Moajohanssons

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av moa - 2 januari 2011 17:53

gud, nu har jag varit VÄLDIGT onyttig i två dagar.

idag åt vi pizza till mat för syrran flyttar imorgon så vi ska hämta en soffa och ett bord till hennes lägenhet.

då fick det bli en snabb middag.

så nu ska jag fixa iordning mig lite så ska vi åka.

pusshejj <3


  

Av moa - 2 januari 2011 12:42

Bilderna vart ganska sena.

men har inte orkat med men nu gör jag det.

mina julklappar 2010.


  högtalarsystem - mamma och pappa   ring - stina   parfym - mamma ugs - mamma    filt - gammalmomma mario - pappa och mamma    hårspänen - systrarna   täckbyxor - mamma och pappa  

sockar - mamma och pappa

+

1000kr - farfar och farmor


underställ - mamma och pappa


armband - stina


målarböcker + pennor - rebecca och glenn


penna - maja


örhängen - maja


+ massor mera.


så, nu har ni fått bilder på en del av mina julklappar.

absolut inte någe bra bilder men jag tog med mobilen.

puss <3


    

Av moa - 2 januari 2011 11:04

Igår kväll var jag och kolla på bio med mamma, pappa och Maja.

mysigt.

vi gick på Narnia kung caspian skeppsbruten.

Den var helt klart sevärd!

vi kollade på 3D.

det var bra men jag fick ont i huvudet av glasögonen man skulle ha på sig.

jag spände mig nog lite.

men jag ska nog se om den när den kommer på DVD.

vi åt på donken också.

slapp dag idag iallafall.

puss.<3


  

den får en 5a!


  

Ovido - Quiz & Flashcards