Moajohanssons

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av moa - 21 januari 2011 16:27

snart åker jag till åkersjön.

ha en skön helg alla söta så hörs vi antagligen på söndag   .


puss.


  

Av moa - 21 januari 2011 15:17

hur kan man komma mitt i allt och säga att du är jungfru nu?

det är inte rätt.

jag har varit både vågen och skorpionen sen jag föddes.

(jag fyller år den 23oktober så ibland är jag våg och ibland skorpion.)

kan väl inte byta mitt i allt?!


Känns värkligen inte rätt det här.

får se hur det blir.


puss

   <3


  



Av moa - 21 januari 2011 07:38

fan vad kul den här helgen kommer bli!

Stina ska följa med till husvagnen!

vi kommer åka massor av slalom och mysa på.

kanske blir skoter också?

vi får se.

vi kommer antagligen att skratta en hel del också med våran ''roliga'' humor!  

vi har bäst humor..

men jag har en svenska uppgift som ska vara klar och inlämnat på måndag.

så den måste jag först skriva klart på papper sen på dator för att sen skriva ut den när jag kommer hem.

hoppas att jag hinner utan att behöva sitta inne hela helgen och skriva klart den. får väl sitta på kvällarna istället.

men nu ska jag fixa klart allt så vi får se om vi hörs i eftermiddag efter skolan!

annars e det här sista inlägget för helgen tror jag.

puss

<3


  

(chrull fick stå för bilden!  )


  

Ovido - Quiz & Flashcards