Moajohanssons

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av moa - 3 januari 2011 20:14

idag har det väldigt stökigt.

jag, Rebecca och Sofie åkte in till stan för att gå på arbetsförmedlingen innan kl.12.00 då vi skulle hämta nyckeln för Rebecca skulle lämna några papper där.

men när vi kom till östesundsbostäder så sa hon ''men va? han ska besiktiga lägenheten kl.13.00 och han är tillbaka hit kl halv tre ungefär.''

Rebecca - men va fan! då kommer jag tillbaka då och börjar gå ut skitförbannad.

sen då vi skulle åka hem en stund så var det nästan slut på bränsle så Rebecca lånade pengar av mig.

sen vart det lite stök när vi kom till brunflo för Rebecca och Sofie skulle hämta en sak som inte Sofie fick tillbaka och det vart bara massor av kaos!

men nu är Rebecca inflyttad i sin lägenhet med säng, soffa, tvbord och massor av grejer!

jätte fin lägenhet värkligen   .

kommer bli jätte fint när det är klart.

puss

<3


  

Av moa - 3 januari 2011 08:53

idag så flyttar älskade storasyster hemifrån  .

kul för henne men det kommer bli lite tomt här hemma utan henne.

men det går nog bra, hon flyttar ju bara ner som mot ICA.

så det är inte så långt.

så jag ska hjälpa henne med flytten idag.

Glenn ska självklart också vara meed och hjälpa till!  .

men jag är ju uppe tidigt nu, vi får nycklarna kl.12.00 idag så då ska vi börja bära in sakerna.

så vi ses väl ikväll eller eftermiddag, bror på när jag hinner.

min mobil blogg funkar inte...

får kolla om Rebecca kan lösa det.

hoppas ni får en bra dag, puss!<3


  

Ovido - Quiz & Flashcards