Moajohanssons

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av moa - 12 januari 2011 19:34

kom hem för en stund sen nu.

har varit och handlat med Mamma, Rebecca, Maja och Linn.

vi har handlat till helgen och Rebecca massor av mat.

så nu ska jag gå och kolla på tv med Maja tills hon ska sova och sen med mamma.

GODNATT om vi inte hörs senare.

        

 <3



  

Av moa - 12 januari 2011 15:25

nu har jag kommit hem från skolan för ett tag sen.

det har väll varit en okejj dag.

snart e det ju lov!  

LÄNGTAR.


Igår kom Rebecca hem till Östersund, härligt!

men hon bor ju inte hemma längre, hon har ju en egen lägenhet.

men som tur är är det inte så långt, den ligger här i brunflo.

älskar dig Rebecca.


här kommer flum bilder på mig.

bjuder för att det var längesen det var bild.


        

puss

<3


    


           


Av moa - 12 januari 2011 07:57

nu ska jag strax sticka till skolan.

less på den redan men jag måste orka.

så vi får höras nåtgot senare ;).


  

Ovido - Quiz & Flashcards